mandag den 29. december 2008

jeg WOW

Jeg vil gerne have dette mini-down-time lejlighed, mens alle er chomping om sidesten hakkekød tærter og den sidste af chokolade og kiks, til at binde et par ting. deltog jeg i Sportmax Code's WOW (Way Af Woman) projekt. De er blevet profilering unge kvindelige reklamer; kunstnere, fotografer, illustratorer, designere, musikere og fejle ... bloggere og det hele er blevet kurateret af Studio Blanco , og hver måned, nye samtaler bliver føjet til websted . Projekter ledsager mærker er ikke noget nyt, men i det mindste det ene er temmelig spændende, og jeg har opdaget en fair par reklamer for at kontrollere op, kigge op og forskning såvel som dem, at jeg er klar over ...

stilheden i Carlotta Manaigo ' s mode redaktionelle fotografering er fantastisk ...

 Woww1

Kate Gibb 's silketrykkvalitet arbejde er fascinerende ...

Woww2

Elisabeth Arkhipoff ' s mode redaktionelle arbejde er helt fantastisk ...

 Woww4

Loving Anika Lori ' s collage arbejde ...

Woww5

Lovely Kinga Burza ...

 Woww6

Jeg er optaget af Kathy Lo's websted ...

 Woww7

yay for Gang Gang Dance .. .

 Woww8

undskyldt - er der en hel del slåfejl i interviewet ... men her er min WOW side samt en rund-up af året forskellige sæt ...

 Wowm

jeg også elsker Plastic Choko ' s streestyle WOW fotografering hun gjorde i London for projektet ... Damn jeg burde have fundet en mere fantasifuld måde at holde WOW tilmelde dig ...

 Wow3

Wow1

 Wow4

Wow5

 Wow6

 Wow7

Wow8

 Wow9