onsdag den 14. januar 2009

Skift kan du tror på; Obama kampagne arbejdstagere ubetalte .

Jeg er ikke sikker på, at betyder det noget , men jeg er der dokumenterer det bare, hvis det bliver en del af en tendens eller mønster.
Indianapolis - Lines var lange og temperament blussede onsdag ikke at stemme, men at få betalt for kundesøgning for Barack Obama. Flere hundrede mennesker stadig venter på at få deres løn for sidste-øjebliks-kampagne. Politi blev kaldt til Obama kampagnen kontor på North Meridian Street downtown til at kontrollere mængden.

Den linje var lang og mængden var vred på tidspunkter.

"Jeg vil have mine penge i dag! Det er mine penge. Jeg vil have det lige nu! " yelled en tidligere kampagne arbejdstager ...
. . . . .

Den store indsamling af omkring 375 mennesker bedt politiet om at indkalde ekstra officerer og nedsætte midlertidige barrikaderne. Barrikaderne hjalp holde crowd fra spreder ud på Meridian Street. Politi siger, at flere hundrede mennesker på linje var for størstedelens vedkommende ordnet ...

"At tale om de vil send det til os. Jeg er ikke bekymret over, at mand. De er ikke gå til post ingenting ', "sagde Martin.

Jeg spekulerer på, hvad det vil være som venter i kø for at se en læge en gang Obama går Canada om vores sundhedssystem .