fredag den 1. januar 2010

Scoop du Jour: Sarah Richardson Casting Call

Hmm, jeg lige mærke til, at de fleste af mine scoops synes at være ca Sarah Richardson. Ja, jeg er en af hendes største fans, men hvis det holder gang, det kan grænse på 'stalker-agtigt' adfærd, synes du ikke?

Ligegyldigt. Har lige fået ord af et scoop, at jeg er nødt til at dele med dig: Sarah er casting til et nyt show! Det ene er fokuseret på boligejere og lejere, der ønsker et værelse i deres hus redecorated. That's right - ingen store renoveringer (a la Design Inc. eller Sarah's House) - simpel, elegant, makeovers fra Sarah og hendes sidekick Tommy. Er du vildt (og bor i Greater Toronto Area)? Klik derefter på over her og tilmeld dig!

På en anden forbindelse til efterretning, bare jeg vandt billetter til at høre Sarah tale ved et arrangement i begyndelsen af november. Yay! Hun tager spørgsmål fra publikum, så jeg bliver nødt til at tænke på noget at spørge hende. Nogen forslag?