tirsdag den 3. august 2010

Mega-Early

Måske fordi jeg gik i seng omkring 90 minutter tidligere end sædvanligt. Måske fordi gårsdagens 87-grad høj temp forladt hus lidt varmere, og selvom vi havde tændt luften midlertidigt, mit værelse var stadig varm.

Eller måske er det bare fordi min hjerne, hjemsøgt af alle de ting jeg ved, jeg skal udrette i dag, nægtede helt at lukke ned for en længere periode.

Uanset grunden, var jeg vågen kort efter 4 jeg prøvede forgæves at komme tilbage til at sove, men jeg kunne ikke få behagelig. Før 4:30, havde jeg givet op. Og ved den tid, jeg normalt ville have været famlede i mørke for at slå alarmen fra, blev jeg lodsning Ladybird over byen for at fange en bus.

Ved 6:15, var jeg arbejder. Og jeg har brug for at komme tilbage til det. Jeg kan gå i stykker kort i et par minutter til at få nogle koffein, selvom en eller anden måde jeg allerede føler, at jeg har haft om morgenen infusion. (Jeg er så IKKE en formiddag person så denne selv føles forkert.) Den ene fordel at komme i ekstra tidligt: Der vil være absolut ingen forstyrret, når jeg hænge et par billeder i en smule!