lørdag den 4. september 2010

Dovne dage i Sanibel

Vejret har været perfekt hele ugen, ingen regn, og dagene er solrige med en dejlig brise fra bugten. Min typiske dag starter med cykeltur øen rundt (jeg er blevet forsigtig, skulder er ikke tilbage 100 procent endnu) efter af en dag på stranden beskydning under i solen, svømme i Golfen, og slutter dagen med en gåtur på stranden ved solnedgang. Jeg tænker min have nogle gange, (en jungle nu), men som en forælder små børn er godt at komme væk.


Det tog et par dage, men jeg er begyndt at slappe af, jeg kontrollere min e-mail fra arbejde mindre og mindre (tusinder forbandelser til opfinderen af Blackberry) Jeg kan se mig selv som en permanent Sanibel hjemmehørende leve livet for en strand bum, tendens en lille have selvfølgelig.

I går var min fødselsdag, den store 57 (1825 dage til at gå før pensionering, alder 62 er målet). Min familie tog mig med ud til middag til Bubble Room i Captiva en af vores favorit restauranter på øerne.