onsdag den 8. december 2010

Hvad er klokken Mr. Wolf?

I løbet af weekenden Sommertid kom til en ende, og angiveligt vi skulle få en ekstra times søvn. Men ingen fortalte det til min indre ur og jeg stadig vågnede op på samme tid af 6:30, men på den nu standard gang var det en time tidligere på 5:30. Ingen søvn i for mig. Og nu en rettidig mosaik af nogle af den tid, stykker jeg var nødt til at ændre.

Og så begyndte jeg at omstillingen af ure. Så hvad er den tid, Mr. Wolf? Jeg begyndte at ændre ure på lige før 7 om morgenen, der stadig var 8 timer i mit sind. Ved den tid, jeg kom rundt til alle de ure var det et par minutter efter 7 og så jeg besluttede jeg bør tage nogle billeder af disse tid stykker og skabe en mosaik for Mosaik mandag, så selvfølgelig tiden i alle billeder varierer. Jeg er sikker på i løbet af de næste dage eller så jeg vil gå rundt og tweek tidspunktet for nogle af disse ure . Hvorfor oh hvorfor kan ikke alle ure være som computere og automatisk reset selv. Jeg tror, hvis jeg ønskede at bruge store penge, jeg kunne finde ure at gøre det, men for nu vil jeg manuelt gå rundt og ændre de 18 ure i huset. Herregud ... 18! Er vi besat med tiden? Vi er ikke, men det lader til, at så mange gadgets kommer med ure i disse dage ... telefoner, mikrobølgeovne, ovne, fjernsyn, videobåndoptagere osv. osv. Og hvis de ikke har den korrekte tid de ikke arbejde ordentligt. Jeg linker til Mosaic mandag i dag. Er du på det rette tidspunkt for i dag? Selvfølgelig, hvis du bor i Saskatchewan du behøver ikke at bekymre dig om at gøre noget af dette som du bo på samme tid hele året rundt. © Listige Gardener