mandag den 16. januar 2012

Serviceportalen 3-tagtilbud.dk kan skaffe dig priser paa kontorrengoering

Det er efterhånden mere og mere brugt at få fat i flere alternative priser på bredbåndet. En brugervenlig internet portal har titlen 3-tagtilbud.dk, som kun kontaktformidler mellem fagmanden og forbrugerne. På portalen skal det desuden tilføjes at det er helt fri for købetvang at få opgavetilbud, så føl dig ikke forpligtet til at afslutte handelen. Hos 3-tagtilbud.dk er det 100 procent uden beregning at hente 3 alternative priser. Samtlige tilmeldte fagfolk i 3-tagtilbud.dk�s netværk er bekendtgjorte med, og accepterer at kunder oftest kan blive tilbudt alternative kontorrengøring priser. Med det i frisk erindring leveres du det laveste tilbud, de er i stand til, i håb om at være dem der vælges.

Resultatet er faktisk sådan at systemet hjælper med til at sikre at arbejdet ordnes på en gang lettere og endda til en mere fordelagtig pris for forbruger. Det er muligt at modtage flere forskellige bud at vurdere på alt fra kontorrengøring til klinketrappe samt stort set alle andre almindelige projekter ved at gøre brug af 3-tagtilbud.dk.

Flere og flere brancher kommer løbende til, så du kan da altid spørge. Det er som bekendt 100% uden nogen form for omkostninger og uforpligtende. Ingen tvinger dig til at indgå en aftale. Processen er sådan, at du skal forklare hvilket projekt du skal have ordnet en gang på sitet.

Inden længe modtager du opringninger fra mindst tre velrenomerede firmaer, der hver især ønsker at varetage dit kontorrengøring projekt og tilbyde deres priser. Så vælger du bare det tilbud, som rummer dit behov bedst. At oprette kontakt til konkurrerende kontorrengøring fagmænd, kun for at få fat i konkurrerende prisoverslag er givetvis en irriterende opgave. Blot at finde en, med plads i kalenderen til at udføre dit arbejde, er utvivlsomt vældig kompliceret for hovedparten. Til dags dato har man været nødsaget til at gøre det på den måde, at man selv må tage kontakt til de konkurrerende virksomheder fra lokalmiljøet, hvis man står med et problem, som kræver professionelle hænder. Dersom det viser sig at tendensen stadigt vil stige, er det meget snart ovre.

Fageksperters fortjeneste ved denne metode, ses ganske tydeligt på de ekstra bestillinger de kan få, betragtet ud fra den forældede måde, da forbrugerne oftest måtte spore kontorrengøring specialisterne i lokal bogen, som fagfolk desuden på samme vis betalte for at få bragt reklamer i. For virksomheden, repræsenterer denne ordning en helt målrettet markedsføringsmetode, fremfor at investere kapital i De Gule Sider, brochurer, lokalbogen etc.